Nyheder og fagblad

Her kan du se alle de seneste nyheder. Klik på pilene for at gå længere tilbage i historikken af nyheder.

22. november 2017
Serviceforbundet er en del af en alliance af 59 store fagforbund og interesseorganisationer, som står sammen med et krav om at få ændret lovgivningen. Alt for mange syge, nedslidte og handicappede borgere kommer i klemme med de nuværende regler - det skal vi have ændret.
20. november 2017
Selvom færre gør det, så har knap halvdelen af danskerne taget ting med hjem fra deres arbejde uden at levere det tilbage. Det viser en ny undersøgelse fra Det Kriminalpræventive Råd. Hensigten er sjældent at stjæle, men skyldes hjemmearbejde, glemsomhed og sjusk. Problemet kan afhjælpes med klare regler på arbejdspladsen.
20. november 2017
Serviceforbundet holder reception for afgåede forbundsformand John Dybart onsdag d. 29 november kl 10:00 til 12:00

Vigtige nyheder

Vi sætter regeringen under pres for at ændre førtidspensions- og fleksjobreformen